• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 18 آذر 1399
کد مطلب : 118074
+
-

ون‌ها و مینی‌بوس‌ها به شمیران‌نو آمدند

شورایاری
ون‌ها و مینی‌بوس‌ها به شمیران‌نو آمدند

با پیگیری شورایاری، اتوبوس‌های شرکت واحد در محله شمیران‌نو جمع‌آوری و به جای آنها چند دستگاه ون و مینی‌بوس در مسیر اتوبوسرانی میدان رسالت به اهالی خدمات ارائه می‌کند. «حسینعلی اسکندری» شورایار محله شمیران‌نو دراین‌باره می‌گوید: «جایگزینی ون با اتوبوس، همان‌طور که انتظار می‌رفت در روان شدن‌ تردد و کاهش ترافیک محله مؤثر بوده‌است.
تا پیش از این به دلیل توقف دوبله در خیابان‌های اصلی محله، عرض معبر کم شده و اتوبوس که قد و قواره‌اش بزرگ است، به افزایش ترافیک دامن می‌زد. از این‌رو شورایاری از سال‌ها پیش موضوع جایگزینی اتوبوس‌های شرکت واحد با یک وسیله کم‌عرض و کوچک و چابک مثل ون یا مینی‌بوس را مطرح کرده بود.»
او ادامه می‌دهد: «حالا این درخواست توسط شهرداری کارشناسی و تأیید و مینی‌بوس و ون جایگزین اتوبوس‌های شرکت واحد شده‌اند. البته از ابتدای آذرماه فقط 6 دستگاه ون در مسیر میدان رسالت تا شمیران‌نو جانمایی شده که این تعداد کم و قرار است به‌زودی 6 دستگاه ون و مینی‌بوس برای جابه‌جایی مسافران این مسیر افزوده شود.»
اسکندی تأکید می‌کند: «هر چند با جایگزینی مینی‌بوس، ترافیک محله تا حدودی کاهش یافته اما تا رفع کامل مشکل یعنی اعمال قانون و رسیدگی به تخلفات رانندگی در این محله هنوز راه باقی است.» 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید